Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 11:47:55 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06067 aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Käsmu küla, Neeme 
tee 7b (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27131280>  (menetlus nr: 
444872), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister